شهيد مطهري
معرفی وبلاگ
  • شهید مطهری، مرتضی مطهری، استاد شهید مطهری، استاد مرتضی مطهری، استاد شهید مرتضی مطهری، motahari ،morteza motahari
لوگوی دوستان
    شهید مطهری
    موسسه تبیان
صفحات وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا اليه راجعون


اين جانب به اسلام و اولياي عظيم الشان و به ملت اسلام و خصوصا ملت مبارز ايران، ضايعه اسف‏انگيز شهيد بزرگوار و متفكر و فيلسوف و فقيه عالي مقام، مرحوم آقاي حاج شيخ مرتضي مطهري (قدس‏سره) را تسليت و تبريك عرض مي‏كنم. تسليت در شهادت شخصيتي كه عمر شريف و ارزنده خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف كرد و با كجروي‏ها و انحرافات مبارزه سر سختانه كرد; تسليت در شهادت مردي كه در اسلام‏شناسي و فنون مختلفه اسلام و قرآن كريم كم نظير بود.

من فرزند بسيار عزيزي را از دست داده‏ام و در سوگ او نشستم كه از شخصيتهايي بود كه حاصل عمرم محسوب مي‏شد. در اسلام عزيز به شهادت اين فرزند برومند و عالم جاودان، ثلمه‏اي وارد شد كه هيچ چيز جايگزين آن نيست. و تبريك از داشتن اين شخصيتهاي فداكار كه در زندگي و پس از آن با جلوه خود نورافشاني كرده و مي‏كنند. من در تربيت چنين فرزنداني كه با شعاع فروزان خود مردگان را حيات مي‏بخشند و به ظلمتها نور مي‏افشانند، به اسلام، بزرگ مربي انسانها و به امت اسلامي تبريك مي‏گويم. من اگر چه فرزند عزيزي كه پاره تنم بود، از دست دادم، لكن مفتخرم كه چنين فرزندان فداكاري در اسلام وجود داشته و دارد.
«مطهري‏» كه در طهارت روح و قوت ايمان و قدرت بيان كم‏نظير بود، رفت و به ملا اعلي پيوست، لكن بدخواهان بدانند كه با رفتن او شخصيت اسلامي و علمي و فلسفي‏اش نمي‏رود. ترورها نمي‏توانند شخصيت اسلامي مردان اسلام را ترور كنند....

اين جانب، روز پنجشنبه 13 ارديبهشت 58 را براي بزرگداشت‏شخصيتي فداكار و مجاهد در راه اسلام و ملت، عزاي عمومي اعلام مي‏كنم و خودم در مدرسه فيضيه روز پنجشنبه و جمعه به سوگ مي‏نشينم. از خداوند متعال براي آن فرزند عزيز اسلام رحمت و غفران و براي اسلام عزيز، عظمت و عزت مسالت مي‏نمايم.

 

سلام بر شهداي راه حق و آزادي
روح الله الموسوي الخميني

 



آمار وبلاگ
  • تعداد بازدید : 173091
  • تعداد نوشته ها : 228
  • تعداد نظرات : 15
  • X